תקנון האתר

1. כללי

א. אתרי האינטרנט benchersandyarmulkes.com , zmirot.co.il וzemirot.co.il (להלן: “האתר” ו/או ”העסק” ו/או ”הנהלת האתר” ו/או “zmirot”) מופעל ע”י בן שימול ברוס רותי, עוסק פטור, ת.ז. 336466842, ומשמש כאתר סחר לרכישת מוצרים ע”י ציבור גולשי האינטרנט (להלן: “המכירות”).

ב. בכל מקום בתקנון זה שיש שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע.

ג. שימוש באתר, הצטרפות למועדון האתר ו/או רכישת מוצר המוצע למכירה ע”י האתר, מהווה את הסכמת הלקוח לקבל ולנהוג לפי התקנון, לכן אם אינו מסכים לתנאי מתנאיו הוא מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר או להצטרף למועדון הלקוחות.

ד. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש מכל סוג שיעשה על ידי הלקוח באתר, ומהוות את הבסיס המשפטי בין הלקוח לאתר. אי לכך, הלקוח נדרש לקרוא הוראות התקנון במלואן ובעיון.

ה. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים, בין שהינם תחת ניהולו של העוסק ובין אם לאו, או לכל צורך חוקי אחר ככל שקיים או יהיה קיים בעתיד, והוראות תקנון זה יחולו בקשר עם הצגת התכנים כאמור ו/או השימוש בתכנים לכל צורך כאמור.

ו. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

ז. שאלות לגבי האתר, המוצרים והשירותים המוצגים באתר, כולל שאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות ונושאים אחרים הנוגעים למוצרים או שירותים שיירכשו באמצעות האתר ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדואר אלקטרוני: benchersandyarmulkes@gmail.com ו/או בטלפון: 054-848-1126 (שיחות נכנסות ו/או ווטסאפ), האתר יעשה את מרב המאמצים להתייחס לכל פנייה אליו בתוך 72 שעות.

ח. הכתובת אך ורק למשלוח דואר: רחוב ברוך מיכלין 1, ירושלים. ניתן להגיע לראות את הדוגמאות עם תיאום מראש.

2. הליך הרכישה:

א. הסכומים והמחירים המוצגים באתר הם מחירים סופיים.

ב. לצורך ביצוע הזמנה של מוצר יש להקליד פרטים בסיסיים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון, מספר כרטיס אשראי, מספר תעודת זהות, מין ופרטים נוספים, אם וככל שידרשו.

ג. יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים, אחרת לא נוכל להבטיח את מימוש ההזמנה.

ג. לרכישת מוצר באמצעות הטלפון, יש להתקשר למספר הטלפון המצוין באתר ולמסור את הפרטים הנדרשים: שם קונה, כתובת למשלוח, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. נציג האתר יאשר את הימצאותו של הפריט במלאי ואפשרות הלקוח להזמינו.

ד. מילוי כל הפרטים הנדרשים לרכישת מוצר, אשר חלקם מוזכרים בסע’ ב’ ו/או ג’, יחשב לביצוע הזמנה ע”י הלקוח. עם קבלת ההזמנה, האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ורק לאחר אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, הפעולה תאושר והמוצר ישלח. חיוב הלקוח עבור המוצר, יתבצע דרך כרטיס האשראי, או באמצעות העברה בנקאית, וזאת לאחר קבלת אסמכתא מהלקוח על ביצוע העברה.

ה. אישור סופי של ההזמנה ישלח רק לאחר בדיקת כרטיס האשראי המצוין בהזמנה ואישור חברת האשראי, או בדיקת קבלת התשלום באמצעות העברה בנקאית, והכל בכפוף להמצאות המוצרים במלאי. מועד המשלוח יקבע החל מיום אישור העסקה ע”י חברת האשראי.

ו. למען הסר ספק, משלוח הדואר האלקטרוני ללקוח אינו מהווה ראיה על ביצוע פעולה ואינו מחייב את האתר. רק הרישום שנרשם במחשבי האתר יהווה ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.

ט. לתשומת ליבו של הלקוח – הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

י. לתשומת ליבו של הלקוח – המוצרים השונים המוצעים באתר יתכן ואינם מצויים ומוחזקים בכל עת במלאי, ולכן הזמנת ואספקת מוצר באתר כפופה להימצאות מלאי מספק של המוצר המוצע למכירה.

העסק אינו מתחייב להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.

במידה ויתברר כי מסיבות כלשהם המוצר אינו במלאי ‘העסק’, תישלח הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני. במקרה זה, העסק יהא רשאי להציע ללקוח מוצר חלופי דומה למוצר שהוזמן. במידה ותתקבל הצעתה, יעודכנו פרטי ההזמנה מחדש. היה והלקוח אינו מעוניין במוצר החלופי, הוא יהא זכאי לסרב לקבלו ובמקרה זה תבוטל ההזמנה ו- העסק יימנע מחיוב כרטיס האשראי של הלקוח או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם, למעט בגין קבלת מוצר חלופי או ביטול עסקה כאמור.

ללקוח לא תהיה כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי ‘העסק’ בגין אי אספקת המוצר, לרבות בגין רכישה או זכייה במוצר או ציפייה לזכייה כאמור, אובדן רווח, רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר וכיו”ב.

יא. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין ההוראות הכלליות הנוגעות למכירות לבין הוראות ספציפיות שנקבעו להלן בתקנון ביחס לסוג מסוים של מכירה, יגברו ההוראות הספציפיות הנוגעות לאותה המכירה.

סוגי מוצרים באתר

3. מדיניות הזמנות, ושינויים במלל בהטבעות, באספקה ומשלוחים:

1) האתר יספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי\העברה בנקאית כמפורט לעיל, לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה, תוך המועד הקבוע בדף המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.

2) כשמדובר במוצר עם הטבעה אישית, לאחר ביצוע ההזמנה ולפני ביצוע ההטבעה פיזית על המוצר, העסק ישלח ללקוח דרך דוא”ל גרפיקה מוכנה (תמונה או PDF) עם הכתב.

3) על הלקוח לבדוק היטב שהשמות, תאריך, מלל, גופן… וכל מה שמופיע בתמונה עונה על דרישתו. במקרה של הבדלים בין המלל שהלקוח השאיר בעמוד המוצר למלל שבמונה, המלל שהתמונה יהיה הקובע.

4) אם יש ללקוח עדיפות על צבע ההטבעה, מחוייב עליו לציין זאת בהוראות ההזמנה בעת הרכישה. במידה ואין הוראות מפורשות בעניין זה מצד הלקוח, העסק ייבחר את צבע הטבעה.

5) אחרי קבלת אישור הלקוח (דרך דוא”ל), העסק לא מתחייב לענות על שינויים גרפיים, שינוים במלל, החלפת מוצר, שינוי כמויות, שינוי צבעים וכו’, וכמו כן גם לא לביטול הזמנה. לא יינתן החזר כספי ולא החלפות למוצר אחר.

6) למרות האמור לעיל, העסק ינסה להשתדל לענות על דרישות הלקוח.

7) כל איחור של יותר מ24 שעות בקבלת אישור מהלקוח אחרי קבלת המייל של הגרפיקה וכמו כן, כל שינוי במלל, עלול להשפיע על זמן האספקה כמפורט בעמוד המוצר.

8) דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין המוצר.

9) במקרה של הפרש של יותר מ10% בין עלות המשלוח ששולמה באתר לעלות המשלוח העדכנית למקרה הספציפי, העסק יודיע ללקוח על ההפרש, ועל הלקוח לשלם או לקבל זיכוי כספי על ההפרש. [כל זה בלי קשר אם מדובר בשגיאה בנתונים/מחשבון משלוח באתר או בעליית מחירים בחברת משלוחים.]

10) ‘העסק’ רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.

11) ברכונים, זמירונים וספרים (כולל סידורים, חומשים ועוד):

1. זמני האספקה של המשלוחים בארץ הם בתוך 8 ימי עסקים [א-ה] מיום קבלת ההזמנה, יום ההזמנה אינו נחשב לצורך חישוב ימי העסקים, ליעדים מרוחקים זמן האספקה יהיה עד 12 ימי עסקים

2. זמני האספקה של המשלוחים במדינות אירופה, ארצות הברית, קנדה הם בתוך 20 ימי עסקים [א-ה] מיום קבלת ההזמנה, יום ההזמנה אינו נחשב לצורך חישוב ימי העסקים, ליעדים מרוחקים זמן האספקה יהיה עד 40 ימי עסקים.

3. זמני האספקה של המשלוחים במדינות דרום אמריקה, מקסיקו ופנמה הם בתוך 35 ימי עסקים [א-ה] מיום קבלת ההזמנה, יום ההזמנה אינו נחשב לצורך חישוב ימי העסקים, ליעדים מרוחקים זמן האספקה יהיה עד 60 ימי עסקים.

4.

12) כיפות:

1. זמני האספקה של כיפות בארץ ובחו”ל הם בתוך 45 ימי עסקים [א-ה] מיום קבלת ההזמנה, יום ההזמנה אינו נחשב לצורך חישוב ימי העסקים, ליעדים מרוחקים זמן האספקה יהיה עד 60 ימי עסקים.

2. הכיפות מגיעות ישר מהספק שלנו בסין לבית הלקוח, ועלול לגרום תשלומי מיסים ללקוח (לפי הניסיון שלנו הסכום של מס הוא של כ1.5 ₪ לכיפה, ברשות רשות המיסים לשנות את המיסים בלי הודעה מראש). כל איחור בתשלום אמור לגרום איחור בתאריך משלוח.

לכל המוצרים

13) האתר לא יהיה אחראי לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו לרבות שביתות, השבתות וכיוצ”ב.

14) התקנון של הגוף המשלח באמצעותו תבוצע ההובלה יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב את הלקוח.

15) זמני אספקת המוצרים המצוינים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

16) מובהר בזאת כי יום קבלת ההזמנה אינו נחשב לצורך חישוב ימי האספקה.

17) בזמן אספקת המוצר, רשאי האתר ו/או מי מטעמו לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.

18) במקרה של סירוב קבלת החבילה ע”י המזמין, יחוייב הלקוח בהוצאות השילוח אליו וחזרת המוצר למחסנינו.

19) עם קבלת המשלוח, על המשתמש לבדוק את תכולתו ואת התאמתו הן לפרטי הזמנה והן לפרטי החשבונית שנשלחה במייל. במקרה שתתגלה אי התאמה בעקבות הבדיקה הנ”ל או במקרה שנתגלה פגם במוצר, על המשתמש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות של המפעילה בתוך יום עסקים אחד לאחר מועד האספקה. מוקד שירות הלקוחות יתאם עם המשתמש את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של הפריטים ו/או את החיוב/זיכוי הכספי למשתמש, לפי העניין וככל שמתחייב על-פי דין.

4. כשרות להשתמש באתר:

א. לקוח רשאי לבצע הזמנות, בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:

א.1. הלקוח כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והלקוח הינו קטין (מתחת לגיל 18) או שאינו זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יצורף אישור האפוטרופוס בכתב.

א.2. הלקוח הנו בעל תעודת זהות ישראלית או דרכון זר תקפים או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.

א.3. הלקוח הנו בעל כרטיס אשראי ויזה או ישראכרט ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל או בחו”ל ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי.

א.4. הלקוח הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ועליו לבדוק אותו כל יום מיום ביצוע הזמנה לצורך עדכונים, אישורי גרפיקה ועוד.

ב. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יהיה האתר, רשאי למנוע מלקוח מלבצע הזמנה באתר אם:

ב.1. הלקוח ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין.

ב.2. הלקוח הפר תנאי מתנאי התקנון.

ב.3. הלקוח מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן בטלפון פרטים שגויים במתכוון.

ב.4. הלקוח ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע באתר או בפעילות התקינה של האתר ו/או מי מטעמו ו/או מי מהמעצבים ו/או מי מצד ג’ כלשהו.

ב.5 עוד מקרים קשורים למלאי במחסנים שלנו או דומה.

5. סודיות מידע ומדיניות פרטיות

א. האתר לא יעשה כל שימוש במידע ללא הרשאת הלקוח אלא אם כן הדבר נדרש עפ”י דין או כדי למנוע שימוש לרעה. האתר יאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיו הזקוקים למידע לצורך מתן שירות.

ב. האתר נוקט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. אך בקיום מקרים שאינם בשליטתו ו/או הנובעים מכח עליון, האתר לא יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לך ו/או למי מטעמך עם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

ג.

ג.1: המשתמש יוכל לבקש להיגרע ממאגר המידע ו/או לבטל את הסכמתו לקבלת מידע שיווקי ולחדול מקבלת פניות וחומר פרסומי מהמפעילה באמצעות פניה בכתב לשירות הלקוחות של המפעילה. למען הסר ספק מובהר, כי ביצוע ההסרה עשוי לארוך עד 14 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.

ג.2 ביקש משתמש שלא לקבל דוורים, תהיה המפעילה רשאית שלא להקנות/להעניק לו הטבות ו/או הנחות שחלות על משתמשים רשומים באתר.

6. ביטול עיסקה והחזרת מוצרים.

א. לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).

ב. ביטול ההזמנה:

1) כיפות:

המפעלים שלנו מייצרים את הכיפות (אפילו בלי כיתוב ורקמה) לפי דרישות הלקוח (סוג בד, צבעים חיצוניים, פנימיים, סרט, כפתור…). אז כל כיפה מותאמת ללקוח. אחרי קבלת הזמנת כיפות באתר, העסק לא מתחייב לענות על ביטול הזמנה, שינויים בעיצוב הכיפה כל עוד הייצור בסין התחיל.

2) מוצרים אחרים שצריכים התאמה (הטבעת אישי, הדפסה לפי הזמנה…):

נחזור כאן על סעיף 3:

” אחרי אישור הלקוח על הטבעה, הדפסה מלל על הכריכה או דומה העסק לא מתחייב לענות על שינויים בהזמנה (כמות שינויים בכיתוב על המוצר, גופן…) וכמו כן לא יתאפשר ביטול הזמנה. גם לא יינתן החזר כספי ולא החלפות למוצר/ים אחר/ים. עם כל זה, העסק ינסה להשתדל לענות על דרישות הלקוח.”

3) מוצרים אחרים בלי הטבעה או התאמת אישי (סידורים סטנדרטים, מחזורים סטנדרטים, ברכונים וזמירונים בלי התאמת אישי…):

ביטול ההזמנה יעשה מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר בנוסף לזה, ובקשר לכיפות,.

במוצרים אחרים בכפוף לתנאים הבאים:

ג. ביטול הזמנה יעשה בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני המצויין בסעיף 1. ז’.

ד. בביטול הזמנה לפי הכללים לעיל, לא יחויב הלקוח אלא בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, [הזיכוי הוא עבור המוצר ולא עבור עלות המשלוח].

ה. ביטול ההזמנה ע”י הלקוח כפוף לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

ו. האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן.

ז. בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לאתר על חשבונו. במקרה זה הלקוח יחויב בדמי המשלוח ובדמי ביטול העסקה כחוק.

ח. העסק הוא בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזרה.

ט. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט (כרטיסי דביט), ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת שובר לרכישה באתר בלבד.

י. מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל [SALE] והלקוח מביע עניין להחזירם ולקבל החזר כספי בכפוף לתנאים הרשומים בסעיף 6 – ד. – החזרתם תתאפשר בתוך 3 ימים מיום הקבלה.

יא. לקוח שמעוניין להחליף פריט שנרכש ב SALE ולקבל בתמורתו פריט אחר או זיכוי כספי, יוכל לבצע זאת בתוך 7 ימים מיום קבלת המוצר בכפוף לתנאים הרשומים בסעיף 6. ג.

יב. כל סוגי כיפות שבאתר (אפילו בלי הטבעת מלל), וכל מוצר אחר שבאתר שנדרש הטבעת אישי או הדפסה לפי הזמנה, לא יינתן להחלפות, ביטולים ודומה.

7. ביטול הזמנה ע”י האתר

א. האתר רשאי לבטל הזמנה כולה או חלקה, במקרים הבאים:

א.1. אם נפלה בהצעה טעות סופר כלשהי.

א.2. במידה ויתברר כי ההזמנה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הקונה ו/או צד ג’ כלשהו.

א.3. כאשר העסקה בוצעה שלא כדין ושלא על פי תקנון זה.

א.4. כאשר הלקוח לא מסכים לשינוי במחירי משלוח חדש (שנגרם אחרי בדיקת טעות כתיב, טעות בחישוב או שינוי במחרי חברת המשלוח)

ב. ביטול המכירה יימסר לקונה בטלפון ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני אותה ציין בעת ביצוע ההזמנה.

ג. במידה והתגלה כי המוצר אזל מהמלאי, רשאי האתר לבטל את ההזמנה או להציע מוצר חלופי שווה ערך.

ד. בוטלה הזמנה כאמור האתר לא יהיה אחראי ולא יישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

8. תנאים נוספים:

א. טעות סופר בתיאור המוצר לא תחייב את האתר.

ב. תמונות המוצרים נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר –בעיקרון בקשר לצבעים וגדלים, על הלקוח לבקש סרטון של המוצר כדי לבדוק בעומק את עניין הצבעים וגדלים-, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

ג. הספקים יהיו אחראים כלפי הקונה באחריות מלאה ומוחלטת בגין כל תאונה, חבלה, או נזק איזשהו, בלי יוצא מן הכלל שיגרמו לקונה באתר ו/או לאדם אחר כלשהו, לגוף ו/או לרכוש בשל מעשה או מחדל של המעצב ו/או עובדיו ו/או שלוחיו ו/או כל מי שבא מטעמו, בקשר ובכל הנובע מייצור, אספקה, התקנה והרכבה של המוצר ו/או ממעשה או מחדל של הספק או מי מטעמו כאמור לעיל.

ד. אלא אם כן נכתב אחרת, כל מידע המוצג באתר לגבי הספקים והמוצרים, טיבם ואיכותם נמסרו לאתר- ע”י הספקים, ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה שלהם.

ה. האתר ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז האתר שומר את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.

ו. רישומי המחשב של האתר בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

ז. הנהלת האתר רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר – לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

ז. אין בהצגת הספקים והמוצרים המוצגים באתר זה משום הבעת דעה לגביהם אופיים או טיבם ע”י האתר.

ח. כל מידע, ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב מוצרים, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של האתר ו/או מי מטעמו ו/או חברת היצרן.

ט. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר אלא בהסכמת האתר, בכתב ומראש.

י. כל המוצרים המופיעים באתר זה כפופים לזכויות יוצרים עפ”י החוק.

יא. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל הנובע ממנו, יעשו בהתאם לדין תורה.

והכי חשוב: לכל שאלה על המוצרים, משלוחים ועוד, צרו קשר אתנו ותסתלקו מן הספק:

למידע ובירורים: 052-81-31-549

דוא”ל: benchersandyarmulkes@gmail.com